Dagrofa Foodservice henter ny salgschef

Joachim Holst får til opgave at styre grossisten vest for Storebælt. 
Joachim Holst kommer ifølge Dagrofa Foodservice med stor erfaring inden for grossistens markeder. | Foto: PR/Dagrofa Foodservice
Joachim Holst kommer ifølge Dagrofa Foodservice med stor erfaring inden for grossistens markeder. | Foto: PR/Dagrofa Foodservice

Dagrofa Foodservice har hentet forstærkninger ind til forretningen vest for Storebælt. 

Forstærkningen kommer i form af Joachim Holst, der per 19. februar er ny salgschef vest i foodserviceselskabet, skriver Dagrofa i en pressemeddelelse, hvor de samtidig slår på den nye salgschefs erfaring inden for markedet for hoteller, kantiner og lokale restauranter - et marked, som Dagrofa Foodservice står stærkt i. 

”Jeg er meget tilfreds med, at vi får Joachim Holst ind som ny salgschef i Dagrofa Foodservice, hvor han får ansvar for at styrke vores position i Jylland og på Fyn,” udtaler Asger Rothenborg, salgs- og marketingsdirektør i Dagrofa Foodservice i meddelelsen:

”Joachim har en rigtig god forståelse for, hvordan vi som fødevaregrossist kan gøre dagligdagen nemmere for både små og store professionelle køkkener. Han brænder for ledelse og salg samtidig med, at Joachim er meget passioneret omkring mad og gode råvarer, så det kan næsten ikke passe bedre sammen.”

Investerer digitalt

Med sig tager Joachim Holst blandt andet erfaring fra Berendsen Hospitality, der i dag går under navnet Elis Danmark, hvor han i en årrække har været salgsleder. Han har ligeledes været salgschef på Marienlyst Strandhotel og Konvemtum Hotel og Konferencecenter samt salgsdirektør i Selecta Danmark. 

Han ”tøver ikke” med at kalde sit nye job for et ”drømmejob”:

”Det kombinerer nemlig en række elementer, som jeg brænder utroligt meget for – nemlig salg, mad og mennesker. Derudover er det min opfattelse, at Dagrofa Foodservice er en utrolig spændende virksomhed at blive en del af,” udtaler Joachim Holst: 

”På den ene side investerer organisationen massivt i at styrke kundernes digitale købsoplevelse, men det sker uden at gå på kompromis med de fysiske relationer, og hvor virksomhedens grundessens stadigvæk er at levere fødevarer af høj kvalitet.”

Den nye salgschef fortæller videre, at han har i sinde at bruge en stor del af sin tid på landevejen, og at han glæder sig til det: 

”Mit mål er selvfølgelig, at vi skal have flere kunder vest for Storebælt, og det er jeg sikker på, vi nok skal lykkes med,” siger Joachim Holst. 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også