Dagligvarekæder ser stigende problem med negativ kundeadfærd

Andelen af kunder, der snakker grimt, bliver ved med at vokse, siger HR-direktør i Salling Group, der i december gik sammen med flere detailkoncerner i et opråb for den gode tone.
Louise Gade, der er HR-direktør i Salling Group, påpeger, at "minoriteten af kunder, der snakker grimt, bliver ved at vokse." | Foto: Christian Lykking
Louise Gade, der er HR-direktør i Salling Group, påpeger, at "minoriteten af kunder, der snakker grimt, bliver ved at vokse." | Foto: Christian Lykking

Tonen over for medarbejderne bag kasserne i landets supermarkeder fortsætter med at blive grovere, mens andelen af kunder, der snakker grimt, er stigende, skriver Avisen Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også