Afgående Too Good To Go-profil: Branchen skal turde bruge sin indflydelse over forbrugeren

Heidi Boye stopper i Too Good To Go efter fem år med chefstillinger. Næste skridt er uvist, men det skal handle om at skabe et mere bæredygtigt fødevaresystem gennem erhvervslivet, slår hun fast.
Foto: Gregers Tycho
Foto: Gregers Tycho

Fra et helikopterperspektiv skrev Heidi Boye i 2010 i flere måneder om danskernes madvaner, der hældte til den lidt for sukkersøde side i en phd. afhandling på Copenhagen Business School.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også