Flere store leverandører melder om vækst i mærkevaresalget

Både Arla, Stryhns Gruppen og Orkla Danmark melder om styrket mærkevaresalg oven på en længere periode, hvor forbrugerne i stigende grad har valgt private label til. 
Flere mærkevareproducenter melder nu om vækst igen, efter inflationen har fået forbrugerne til at søge mere mod discount og private label.
Flere mærkevareproducenter melder nu om vækst igen, efter inflationen har fået forbrugerne til at søge mere mod discount og private label.

Salget af de dyrere mærkevarer er igen på vej retur, lyder det samstemmende fra tre af Danmarks helt store fødevarevirksomheder Stryhns Gruppen, Arla og Orkla Danmark, der over for Børsen beretter om fremgang på mærkevarefronten. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også