Coop melder om "stor vækst fra start" og "mere varieret billede" for nye kæder

Dagligvarekoncernen tror på en mærkbar vækst i omsætningen, efter de første salgsdata er tikket ind fra nye Coop-testbutikker.
Coop vil med nye testbutikker afprøve, om kunderne kan forstå det nye koncept, der er skabt af butikker fra Superbrugsen, Irma og Kvickly. | Foto: Harald Sebastian Krebs
Coop vil med nye testbutikker afprøve, om kunderne kan forstå det nye koncept, der er skabt af butikker fra Superbrugsen, Irma og Kvickly. | Foto: Harald Sebastian Krebs

Salgstallene bliver nærstuderet i Coop efter åbningen af de første testbutikker i den nye supermarkedskæde Coop. Kæden afløser som bekendt Superbrugsen, Kvickly og Irma, og der er ikke så lidt på spil for Coop, der traditionelt har størstedelen af forretningen i supermarkederne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også