Nemligs tro på online dagligvaremarked er uændret trods Coop-exit

”Vi er overbeviste om, at hovedparten af danskerne i fremtiden kommer til at handle deres dagligvarer online,” siger Nemlig.com-topchef efter Coops lukning af onlineforretning.
”Vi er selvfølgelig ikke uberørte af de svære markedsforhold, men vi har hele tiden været markedsledere på onlinemarkedet, og vi står selvfølgelig kun endnu stærkere nu," siger Stefan Plenge, adm. direktør i Nemlig.com. | Foto: Martin Lehmann
”Vi er selvfølgelig ikke uberørte af de svære markedsforhold, men vi har hele tiden været markedsledere på onlinemarkedet, og vi står selvfølgelig kun endnu stærkere nu," siger Stefan Plenge, adm. direktør i Nemlig.com. | Foto: Martin Lehmann

Selvom også Nemlig.com ifølge adm. direktør Stefan Plenge kan mærke inflationen og forbrugernes tiltrækning til discount, er den online dagligvareleverandørs tiltro til markedet uændret, efter Coop tirsdag meldte ud, at koncernen efter 10 år lukker sin hjemmelevering af madvarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også