Lakrids-topchef: 2022 var "meget hårdt" vækst-år præget af droppede salgsplaner
ÅRET DER GIK: En droppet børsnotering, der fortsat lurer i kulissen, høje ekstraomkostninger til lakridsproduktionen og trængte forhandlere gjorde 2022 til et ”meget hårdt år” at levere vækst i, fortæller topchef i Lakrids by Bülow.
![Fredrik Nilsson kom til Lakrids by Bülow i 2017 efter mere end ti års karriere i Nestlé og Nespresso. | Foto: Lakrids by Bülow](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14742222/o1ikyc/ALTERNATES/schema-16_9/Fredrik%2520Nilsson_LakridsByB%25C3%25BClow_283.jpg)
På trods af, at Lakrids by Bülow kan glæde sig over vækst i året, der rinder ud, betegner topchef Fredrik Nilssons 2022 som et ”meget hårdt” år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.