Madspildsapp opkøber tech-løsning til digitalisering af udløbsdatoer

Too Good To Go har købt den franske tech-virksomhed Codabene, der blandt andet digitaliserer udløbsdatoer.
Too Good To Go blev stiftet i 2016 og er i dag til stede på 17 markeder. | Foto: Too Good To Go / PR
Too Good To Go blev stiftet i 2016 og er i dag til stede på 17 markeder. | Foto: Too Good To Go / PR

Den danske madspildsbekæmper Too Good To Go vil med et nyt opkøb tilbyde sine samarbejdspartnere en løsning, der gør det lettere at holde styr på deres varers udløbsdatoer. Det drejer sig om den franske tech-virksomhed Codabene, der står bag softwaren Foodmemo, som Too Good To Go vil bringe i spil over for dagligvare- og detailbutikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også