Prismatch giver vækst hos online supermarked
Nemlig.com både øger væksten som følge af prismatch. Nu øges antallet af varer på tilbud.
![”Vi har set en rigtig flot udvikling i salget af dagligvarer på prismatch, og kundernes respons er meget positiv," siger kommerciel direktør i Nemlig.com Mikkel Pilemand. | Foto: Nemlig.com/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14194456.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lmp6yi4sutsqe3i4ky.jpg)
Siden midten af august har Nemlig.com matchet deres priser med 1.800 varer fra Rema 1000, og det har tilsyneladende givet pote.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.