Image: Bestseller og Stark er højdespringere, Ecco dykker, Lego holder førsteplads

Flere detailselskaber har vundet terræn på omdømmet i en ny imagemåling, mens skofirmaet Ecco tager det største fald i årlig imagemåling, skriver Berlingske.
Lego, Novo Nordisk og Mærsk indtager første-, anden- og tredjepladsen i Berlingskes imagemåling - på linje med sidste år.
Lego, Novo Nordisk og Mærsk indtager første-, anden- og tredjepladsen i Berlingskes imagemåling - på linje med sidste år.

Lego fastholder sin placering som den danske virksomhed med det bedste omdømme i ny imagemåling, mens skofirmaet Ecco rasler nedad til plads nummer 98 mod sidste års placering som nummer 22. Det skriver Berlingske, der sammen med Instituttet for Opinionsanalyse udarbejder den årlige imageanalyse, der bygger på vurderinger fra 2.521 erhvervsledere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også