Image: Bestseller og Stark er højdespringere, Ecco dykker, Lego holder førsteplads
![Lego, Novo Nordisk og Mærsk indtager første-, anden- og tredjepladsen i Berlingskes imagemåling - på linje med sidste år.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14588281/i20zys/ALTERNATES/schema-16_9/20220927-231025-7-5472x3072ma%2520(1).jpg)
Lego fastholder sin placering som den danske virksomhed med det bedste omdømme i ny imagemåling, mens skofirmaet Ecco rasler nedad til plads nummer 98 mod sidste års placering som nummer 22. Det skriver Berlingske, der sammen med Instituttet for Opinionsanalyse udarbejder den årlige imageanalyse, der bygger på vurderinger fra 2.521 erhvervsledere.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nemlig.com kæmper med troværdigheden i ny imagemåling
For abonnenter