Rema 1000 er højdespringer i ny imagemåling: "Vi er både glade og ydmyge"

De danske forbrugere giver Rema 1000 toppoint i en ny imageanalyse blandt dagligvarekæderne. Topchef peger på selvstændige købmænd og lokal forankring som opskriften på fremgangen for kæden, der har ædt markedsandele på discountmarkedet.
”Vi har en drøm om at blive kendt som det mest værdidrevne selskab. Det vil sige, at vi ikke har voldsomt mange regler i Rema 1000," siger Henrik Burkal, der er topchef i Rema 1000 Danmark. | Foto: Brian Karmark/ERH
”Vi har en drøm om at blive kendt som det mest værdidrevne selskab. Det vil sige, at vi ikke har voldsomt mange regler i Rema 1000," siger Henrik Burkal, der er topchef i Rema 1000 Danmark. | Foto: Brian Karmark/ERH

Der er især én dagligvarekæde, der løber fra alle konkurrenterne i en ny imagemåling, som Retail Institute Scandinavia står bag – nemlig Rema 1000.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også