DetailWatch

Dagrofa-topchef: Hvis krisen fortsætter kan vi blive nødt til at revurdere strategien

Dagrofa fortsætter strategien med investeringer i udvidelse af butiksnettet trods frygt for butiksdød som følge af stigende energipriser. Fortsætter krisen kan man dog blive tvunget til at forholde sig til den overordnede strategi, siger koncerntopchef.

Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix.

Fortsætter prisernes himmelflugt, og bliver frygten om butiksdød blandt landets købmænd en realitet, kan Dagrofa blive tvunget til at gennemgå dagligvarekoncernens nye strategi ”Fremgang Sammen.”

Det fortæller Dagrofa-topchef, Tomas Pietrangeli, der dog understreger, at krisen foreløbigt ikke har nået et niveau, hvor det får konsekvenser for strategien, der blevet taget hul på ved årsskiftet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs