Discountdirektør vil fordoble omsætning på knap fem år: "Vi er et godt sted"

Målet for Coop 365discount er en fordobling af omsætningen og en styrket position hos kunderne, lyder det fra kædedirektør Udfordringerne står dog i kø, lyder det. ”Det er mange ting, der rammer på én gang,” siger han.
I dag er der omkring 200 Coop 365discount-butikker i Danmark, og Coops mål er at 350 ved årets udgang. | Foto: Ida Marie Odgaard
I dag er der omkring 200 Coop 365discount-butikker i Danmark, og Coops mål er at 350 ved årets udgang. | Foto: Ida Marie Odgaard

Det bliver fremover Thomas Nielsens opgave at gøre Coop 365discount-kæden til en succes for dagligvarekoncernen i Albertslund, der tirsdag meldte ud, at man lukker endegyldigt ned for Fakta-brandet og satser på det nye discountkoncept.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også