Irma vil bruge frihed fra Coop til at skrue op for udvikling af egne varemærker

Fremover skal Irma løse flere opgaver selv i stedet for at få hjælp fra moderskibet Coop. ”Vi skal kunne noget mere i forhold til udvikling af egne varemærker,” siger kædedirektør.
Irma har i dag 68 butikker i Danmark. Næste år har kæden planer om at åbne yderligere to butikker, fortæller kædedirektør. | Foto: Jørgen Rudbeck
Irma har i dag 68 butikker i Danmark. Næste år har kæden planer om at åbne yderligere to butikker, fortæller kædedirektør. | Foto: Jørgen Rudbeck

Den store rokade i Coop, som blev meldt ud tirsdag aften – og som primært betyder et farvel til Fakta og en sammenlægning af Kvickly og Superbrugsen – medfører også ændringer for Irma.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også