Analyse: Coop samler kræfterne i slag om fremtidens discountmarked
![Kræn Østergaard Nielsen er adm. direktør i Coop, der sammenlagt har mere end 1.000 dagligvarebutikker i Danmark. | Foto: Christian Als/Coop/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14400780.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mqb2pq9vicd8gguboe.jpg)
For første gang i årtier bliver der færre kædebrands på det danske dagligvaremarked, når Coop fra nytår helt slukker for Fakta, der opsluges af Coop 365discount, og derudover smelter Kvickly og Superbrugsen sammen – først bag facaden, men på sigt også under samme brand.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ny strategi rykker rundt i Coops koncernledelse
For abonnenter
Dagli'brugsen rykker længere væk fra Coop
For abonnenter