DetailWatch

Svenskerne ændrer indkøbsmønstre efter prisstigninger

Ny undersøgelse peger på, at de svenske forbrugere reagerer på høje madpriser og ændring i konjunkturen.

Foto: PR / Ica/TT NYHETSBYRÅN

Når privatøkonomien strammes til, får det også åbenlys betydning for de varer forbrugerne lægger i indkøbskurven.

I Sverige peger en ny undersøgelse på, at svenskerne reagerer markant på udviklingen med dyrere mad og pres på økonomien efterhånden som konjunkturerne skifter og efterlader mindre i tegnebogen. Det beretter SVT.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Ikea-topchef i Danmark stopper

Johan Laurell, der har været adm. direktør i Ikea Danmark i de seneste knap fem år, stopper for at blive ny adm. direktør for Ikea i Frankrig. En ny kandidat er fundet, oplyser kommunikationschef.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs