DetailWatch

Kunderne er skeptiske over for supermarkedernes apps

Supermarkedskæder investerer stort i ny teknologi som apps, men forbrugernes entusiasme er stadig begrænset, viser detailbarometer.

Med Nettos scan & go-app kan kunderne i udvalgte butikker selv scanne deres varer med telefonen og lægge dem i indkøbsposen. | Foto: PR

Imens landets dagligvarekæder investerer i digitalisering, har kunderne sværere ved at se værdien i nogle af de teknologiske instrumenter. Det viser en undersøgelse fra fintech-selskabet Aydens årlige detailbarometer ifølge Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede