Kunderne er skeptiske over for supermarkedernes apps
Supermarkedskæder investerer stort i ny teknologi som apps, men forbrugernes entusiasme er stadig begrænset, viser detailbarometer.
![Med Nettos scan & go-app kan kunderne i udvalgte butikker selv scanne deres varer med telefonen og lægge dem i indkøbsposen. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14371640.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mkmiznn3c614avyb26e.jpg)
Imens landets dagligvarekæder investerer i digitalisering, har kunderne sværere ved at se værdien i nogle af de teknologiske instrumenter. Det viser en undersøgelse fra fintech-selskabet Aydens årlige detailbarometer ifølge Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Salling Group udvider samarbejde om ladepladser
For abonnenter