Verdens største private label-messe åbner med rygstød fra priser på himmelflugt

PLMA 2022: Stigende inflation giver medvind til dagligvarekædernes egne mærker, og det vil kunne mærkes på verdens største private label-messe, der tirsdag skydes i gang i Amsterdam. Producenternes forventninger er store, og dagligvarekæderne er massivt til stede.
Arkivfoto fra Irma på Nørre Voldgade i København. | Foto: Anita Graversen/Ritzau Scanpix.
Arkivfoto fra Irma på Nørre Voldgade i København. | Foto: Anita Graversen/Ritzau Scanpix.

AMSTERDAM – Når verdens største private label-messe, PLMA, tirsdag skydes i gang i Amsterdam, vil den medvind, som stigende inflation og fødevarepriser på himmelflugt har medført for den billigere private label-kategori, kunne mærkes.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også