Et år på pinden: "Danmark er et next-level discountmarked"

Han kom med mange års erfaring i tysk detail og har efter 12 måneder på posten som dansk Lidl-direktør set sig varm på markedet. Jens Stratmann har sat sit hold og vil være danskernes førstevalg.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Med sikkerhedssko på fødderne og neongul hjelm på hovedet troner Jens Stratmann udover Aarhus fra sit fremtidige kontor i Lidls nye danske domicil. Hvad der i dag er bærende søjler og råt betongulv skal over det næste år forvandles til syv etager, der i alt skal huse 300 af dagligvarekoncernens medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også