Et år på pinden: "Danmark er et next-level discountmarked"
Han kom med mange års erfaring i tysk detail og har efter 12 måneder på posten som dansk Lidl-direktør set sig varm på markedet. Jens Stratmann har sat sit hold og vil være danskernes førstevalg.

Med sikkerhedssko på fødderne og neongul hjelm på hovedet troner Jens Stratmann udover Aarhus fra sit fremtidige kontor i Lidls nye danske domicil. Hvad der i dag er bærende søjler og råt betongulv skal over det næste år forvandles til syv etager, der i alt skal huse 300 af dagligvarekoncernens medarbejdere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Lidl når for første gang over 100 milliarder euro
For abonnenter