DetailWatch

Svensk detailkoncern har fart på salget

På alle fronter er der fremgang i svenske Axfood i første kvartal. Her fik man fusioneret onlineselskabet Mat.se med Mathem.

Foto: Axfood

Der har været masser af aktivitet i den svenske detailkoncern Axfood i løbet af første kvartal.

Koncernens omsætning er sendt i vejret med hele 25,7 pct. til 16,6 mia. svenske kr., svarende til godt 12 mia. danske kr., hvor også købet af aktiviteterne i Bergendahls Food indgår.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Brancheorganisation indbringer Wolt for konkurrencestyrelsen

Danmarks Restauranter og Caféer har bedt Konkurrencestyrelsen om at kigge Wolts kontrakter med restauranter efter i sømmene, fordi Wolt ifølge brancheforeningen sælger produkterne billigere online, end restauranterne kan i fysiske butikker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs