7-Eleven er den rutinerede i klassen – men konkurrenterne melder sig
FRANCHISING: I en menneskealder har 7-Eleven drevet franchising i Danmark. Undervejs har konceptet haft op- og nedture, men nu er detailkæden landet solidt. Til gengæld ser topchef Jesper Østergaard, at de konkurrerende detailkæder kigger sultent efter forretningsmodellen.
![Jesper Østergaard har været adm. direktør for den danske afdeling af Reitan Gruppen, og dermed 7-Eleven, siden 2006. | Foto: Gregers Tycho](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13832911.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7k5c1y1vgqu11thrgf3g.jpg)
Historien om 7-Elevens danske franchiseforretning starter i USA i 1970’erne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.