Ny Irma-direktør: Vi skal have kæden tilbage til sin storhedstid
Den nytiltrådte kædedirektør Jan Larsen skal nu virkeliggøre den strategi, som hans forgænger satte i søen. Det betyder blandt andet et større sortiment og en nedskalering i slagteriafdelingen.
![Det er ikke første gang, at Jan Larsen har haft en fremtrædende stilling i Irma. Før hans otteårige periode i Føtex, arbejdede han i 11 år som salgsdirektør i kæden. | Foto: PR / Coop.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13737967.ece/ALTERNATES/schema-16_9/jan%2520larsen.jpg)
Der er nye tider på vej til Coops supermarkedskæde Irma. Det fortæller Jan Larsen, der for knap en måned siden tiltrådte som kædedirektør efter knap et år i stillingen som salgsdirektør samme sted.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Forud for regnskab: Irma ser igen mod overskud
For abonnenter