Ny Irma-direktør: Vi skal have kæden tilbage til sin storhedstid
Den nytiltrådte kædedirektør Jan Larsen skal nu virkeliggøre den strategi, som hans forgænger satte i søen. Det betyder blandt andet et større sortiment og en nedskalering i slagteriafdelingen.

Der er nye tider på vej til Coops supermarkedskæde Irma. Det fortæller Jan Larsen, der for knap en måned siden tiltrådte som kædedirektør efter knap et år i stillingen som salgsdirektør samme sted.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Forud for regnskab: Irma ser igen mod overskud
For abonnenter