DetailWatch

Ny Irma-direktør: Vi skal have kæden tilbage til sin storhedstid

Den nytiltrådte kædedirektør Jan Larsen skal nu virkeliggøre den strategi, som hans forgænger satte i søen. Det betyder blandt andet et større sortiment og en nedskalering i slagteriafdelingen.

Det er ikke første gang, at Jan Larsen har haft en fremtrædende stilling i Irma. Før hans otteårige periode i Føtex, arbejdede han i 11 år som salgsdirektør i kæden. | Foto: PR / Coop.

Der er nye tider på vej til Coops supermarkedskæde Irma. Det fortæller Jan Larsen, der for knap en måned siden tiltrådte som kædedirektør efter knap et år i stillingen som salgsdirektør samme sted.

Her har han de seneste 12 måneder sammen med forhenværende kædedirektør Charlotte Nilsson Norby udarbejdet kædens næste treårige strategi, og derfor har der med skiftet ingen slinger været i valsen i forhold til, hvor Jan Larsen skal tage kæden hen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs