Ny Irma-direktør: Vi skal have kæden tilbage til sin storhedstid

Den nytiltrådte kædedirektør Jan Larsen skal nu virkeliggøre den strategi, som hans forgænger satte i søen. Det betyder blandt andet et større sortiment og en nedskalering i slagteriafdelingen.
Det er ikke første gang, at Jan Larsen har haft en fremtrædende stilling i Irma. Før hans otteårige periode i Føtex, arbejdede han i 11 år som salgsdirektør i kæden. | Foto: PR / Coop.
Det er ikke første gang, at Jan Larsen har haft en fremtrædende stilling i Irma. Før hans otteårige periode i Føtex, arbejdede han i 11 år som salgsdirektør i kæden. | Foto: PR / Coop.

Der er nye tider på vej til Coops supermarkedskæde Irma. Det fortæller Jan Larsen, der for knap en måned siden tiltrådte som kædedirektør efter knap et år i stillingen som salgsdirektør samme sted.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også