Der røg 20.000 varer på én time til detailkædes fjerde liveshopping-event

Søstrene Grene arbejder på sit liveshopping-koncept. ”Jeg tør godt at sige, at der kommer mere,” siger tovholder til Retailnews. 
Salgseventet gik live fra Søstrene Grenes ecommerce-lager i Viby. | Foto: Pr/søstrene Grene
Salgseventet gik live fra Søstrene Grenes ecommerce-lager i Viby. | Foto: Pr/søstrene Grene

Stofservietter, isterningforme og en middagskniv var blandt de mest populære varer – i alt røg der 20.000 afsted fra lageret på en time, da Søstrene Grene sidste måned holdt sit fjerde og hidtil største liveshopping-event. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også