Familieejet hobbykæde leverer nyt underskud efter stor transformation
Ny ledelse og generation i Selfmade, der tidligere var kendt som Stof & Stil, har afsluttet en transformation, der byder på udvidelse af sortimentet og en omfattende digitalisering.
![Alexander Lerche, adm. direktør i Selfmade, overtog forældrenes livsværk i 2019. | Foto: Marie Ravn/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14476963.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n3lp4bkoqf1m5p6o1qm.jpg)
Den familieejede hobbykæde Selfmade er ved at være i mål med en gennemgribende transformation, der involverer et navneskift, en makeover af det visuelle udtryk og en udvidelse af sortimentet samt en forbedret digital kundeoplevelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.