Familieejet hobbykæde leverer nyt underskud efter stor transformation

Ny ledelse og generation i Selfmade, der tidligere var kendt som Stof & Stil, har afsluttet en transformation, der byder på udvidelse af sortimentet og en omfattende digitalisering.
Alexander Lerche, adm. direktør i Selfmade, overtog forældrenes livsværk i 2019. | Foto: Marie Ravn/ERH
Alexander Lerche, adm. direktør i Selfmade, overtog forældrenes livsværk i 2019. | Foto: Marie Ravn/ERH

Den familieejede hobbykæde Selfmade er ved at være i mål med en gennemgribende transformation, der involverer et navneskift, en makeover af det visuelle udtryk og en udvidelse af sortimentet samt en forbedret digital kundeoplevelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også