Le Klint har droppet knap hver tredje forhandler: "Beslutningen skulle tages"

Efter en rivende udvikling i onlinesalget har det fynske lampefirma sat gang i ny forhandlerstrategi. ”Vi vil have stærkere, færre og bedre partnere,” siger direktør.
Kim Weckstrøm Jensen har været adm. direktør for Le Klint i over 20 år - og dermed godt en fjerdedel af virksomhedens levetid. | Foto: Le Klint
Kim Weckstrøm Jensen har været adm. direktør for Le Klint i over 20 år - og dermed godt en fjerdedel af virksomhedens levetid. | Foto: Le Klint

Den traditionsrige Odense-baserede designvirksomhed Le Klint, der i år har 80-års jubilæum, har som en del af en ny forhandlerstrategi skåret 30 pct. af sine nordiske forhandlere fra i en satsning på at få ”færre, men bedre partnere.”’

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også