Ilva vil gøre op med haltende kendskab i Sverige
Ekspansionen på det svenske marked skal løftes med en investering i ny kampagne i nabolandet, hvor Ilva fortsat kigger efter nye butikker.
Møbelkæden Ilva, der er en del af Lars Larsen Group, tager næste skridt i ekspansionen på det svenske marked med investeringen i en reklamekampagne, der skal øge det haltende kendskab til den danske møbelkæde i nabolandet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Jysk hæver toplinjen – men væksten taber fart
For abonnenter