Direktør i Georg Jensen: Salget går godt i flere lande trods global usikkerhed

Georg Jensen A/S, der tidligere var præget af underskud, har igen millionplus på bundlinjen. En del af fremgangen i overskuddet er hentet fra indregning af et skatteaktiv.
Foto: Marie Ravn
Foto: Marie Ravn
Jesper Olesen

Efter 6 pct. vækst på toplinjen i det forløbne år er der ny optimisme hos chefen for det danske designklenoide Georg Jensen A/S, der tidligere har været præget af en negativ udvikling. Trods usikkerhed på flere globale markeder er han sikker på, at selskabets produkter og en udvidelse af sortimentet vil give gevinst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også