Stark Group vil holde momentum i opkøbsstrategi med tre spor

Med 12 opkøb det seneste år har Stark Group sat turbo på opkøbsstrategien i Europa, og mens mindre aktører ruster sig til krisetider, ser byggemarkedkoncernen mulighed for at bruge erfaringerne til at vokse sig endnu større.
Stark Group kommer ud af det seneste regnskabsår med en omsætning på 44,6 mia. kr. | Foto: Jens Dresling
Stark Group kommer ud af det seneste regnskabsår med en omsætning på 44,6 mia. kr. | Foto: Jens Dresling

Stark Group har for alvor skruet op for sin strategi om at vokse gennem opkøb af virksomheder – især små og mellem store trælaster.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også