Søstrene Grene er ikke længere en "brug-og-smid-væk-forretning"
Hvordan skal Søstrene Grene lave en god forretning, når brug-og-smid-væk-kulturen er erstattet med en gem-og-brug-igen-kultur? Den udfordring fortæller topchef Mikkel Grene om i et interview med Børsen.
![Mikkel Grene er adm. direktør i Søstrene Grene, mens broren Chresten Grene er kreativ direktør i selskabet. | Foto: Mads Frost/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14502899.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n8628gehrrh87svjgk.jpg)
Det er i dag en kompliceret opgave for Søstrene Grene at sikre en god indtjening, samtidig med at selskabets produkter skal blive mere bæredygtige, skriver Børsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.