DetailWatch

Ikea vil fiske flere erhvervskunder med lancering af ny kundeklub

En ny satsning skal booste Ikeas salg til små virksomheder i Danmark. Tiltaget er allerede sat i søen i andre lande, og ambitionen er, at mindst 7.000 danske erhvervskunder er tilmeldt en ny kundeklub inden årets udgang.

Foto: IKEA

Ikea er primært kendt for at forhandle møbler, køkkener og boligtilbehør til privatkunder, men med en ny satsning vil den blå-gule møbelkæde fokusere på salg til mindre virksomheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede