Ikea vil fiske flere erhvervskunder med lancering af ny kundeklub

En ny satsning skal booste Ikeas salg til små virksomheder i Danmark. Tiltaget er allerede sat i søen i andre lande, og ambitionen er, at mindst 7.000 danske erhvervskunder er tilmeldt en ny kundeklub inden årets udgang.
Foto: IKEA
Foto: IKEA

Ikea er primært kendt for at forhandle møbler, køkkener og boligtilbehør til privatkunder, men med en ny satsning vil den blå-gule møbelkæde fokusere på salg til mindre virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også