Jacob Jensen ryster kriseår af sig – skal være "et globalt og markant brand"

Efter en stribe turbulente år vil Jacob Jensen genrejse og udvikle forretningen omkring brandets designprodukter i et nyt, dedikeret selskab. ”Vi er i gang med en rejse, som tager nogle år,” siger direktør.
Thomas Bennedsen er adm. direktør i Jacob Jensen Brand, der blev oprettet som selvstændigt selskab i sommeren 2021. | Foto: Jacob Jensen Brand/PR
Thomas Bennedsen er adm. direktør i Jacob Jensen Brand, der blev oprettet som selvstændigt selskab i sommeren 2021. | Foto: Jacob Jensen Brand/PR

Thomas Bennedsen har en mission – han vil gøre det gamle, danske designbrand Jacob Jensen til en moderne spiller på den danske og internationale scene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også