Storby-markeder skal sikre byggekædes tag i kunderne og København

Byggekæden Stark har med nyt butikskoncept gjort op med traditionen om en beliggenhed uden for byerne og plantet flag midt i København. ”Det er enormt vigtigt, at vi hele tiden er der, hvor kranerne og kunderne er,” siger marketingchef.
Stark vil både betjene professionelle og private kunder fra butikkerne i København. | Foto: Stark
Stark vil både betjene professionelle og private kunder fra butikkerne i København. | Foto: Stark

Hovedstaden er med sin horisont af kraner blevet et afgørende marked at vinde for landets største leverandør af byggematerialer til professionelle.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også