Storby-markeder skal sikre byggekædes tag i kunderne og København
Byggekæden Stark har med nyt butikskoncept gjort op med traditionen om en beliggenhed uden for byerne og plantet flag midt i København. ”Det er enormt vigtigt, at vi hele tiden er der, hvor kranerne og kunderne er,” siger marketingchef.
![Stark vil både betjene professionelle og private kunder fra butikkerne i København. | Foto: Stark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13977087.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ktgn78lbm91i5o7m9wn.jpg)
Hovedstaden er med sin horisont af kraner blevet et afgørende marked at vinde for landets største leverandør af byggematerialer til professionelle.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Stark laver nyt opkøb i Tyskland
For abonnenter