Matas opjusterer forventningerne efter stærkt julesalg og onlinevækst

Både Matas og den svenske kæde Kicks, som den danske koncern opkøbte sidste år, øgede omsætningen i det vigtige julekvartal. ”Alt i alt bestod det nye Matas Group den første test,” siger topchef.
Matas-topchef Gregers Wedell-Wedellsborg
Matas-topchef Gregers Wedell-Wedellsborg

Den danske skøn- og sundhedskæde Matas kom stærkt igennem julekvartalet og nåede sin hidtidige højeste toplinje i et kvartal med en omsætning på 2,5 mia. kr. Det er en vækst på hele 80 pct. sammenlignet med samme kvartal sidste år,

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også