Coop-topchef: "Det er en myte, at Irma-kunder bare vil have trøfler og mørbrad"
Væksten i discount har udhulet forretningsgrundlaget under Irma, siger Coop-topchef Kræn Østergaard Nielsen, der afviser kritik af, at Coop ikke skulle have gjort nok for at redde kæden.
For anden gang på et halvt år har dagligvarekæmpen Coop meldt historiske ændringer af kædestruktur og organisation ud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Irma lukker – 137 års dansk butikshistorie afsluttes nu
For abonnenter
Coop forsøgte forgæves at sælge Irma-kæden
For abonnenter