DetailWatch

Webshop efter Egmont-opkøb: "Vi ser os selv som en europæisk spiller"

Andlight, der i foråret blev opkøbt af Egmont, vil frem mod 2025 udbygge positionen på det europæiske marked – og det kan bl.a. kræve lager uden for Danmark, siger direktør, der melder om vækst i første halvår trods opbremsning i onlinemarkedet.

Mads Saabye Jørgensen har stået i spidsen for webshoppen Andlight knap fire år | Foto: Story House Egmont /PR

15 år efter etableringen i 2007 blev webshoppen Andlight i foråret opkøbt, da landets største mediekoncern Egmont lagde et ukendt beløb for selskabet som led i opbygningen af en milliardforretning inden for e-commerce.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede