Dansk Polestar-chef peger på fremtidens forretning for bilforhandlere

I takt med udbredelsen af elbiler kan markedet for brugte biler komme til at blive en vigtig kilde til indtjening hos de traditionelle bilforhandlere. Det vurderer den danske Polestar-chef, Henrik Bang.
Henrik Bang er adm. direktør for Polestar i Danmark. | Foto: PR / Polestar
Henrik Bang er adm. direktør for Polestar i Danmark. | Foto: PR / Polestar

I de kommende år skal bilforhandlere så småt begynde at se sig om efter en ny kilde til indtjening.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også