DetailWatch

”Meget voldsomme oplevelser”: Detailkæder tilbyder Field's-ansatte krisehjælp

Detailkæder som Bestseller, Babysam og Salling Group, der har butikker i Field’s, sætter efter søndagens skudepisode bl.a. ind med psykologhjælp til de ansatte. Også sikkerhedsprocedurer er i fokus. (Opdateret)

Ansatte og kunder i Field's mere end 100 butikker måtte flygte, da centeret søndag blev ramt af et skudangreb. | Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix

Skudepisoden, der ramte storcentret Field’s få timer før lukketid søndag eftermiddag og har kostet tre mennesker livet imens flere er sårede, får en række detailkoncerner med butikker i centret, til at tilbyde ansatte krisehjælp.

I baby- og småbørnskæden Babysam var fem af i alt 14 ansatte i Field’s til stede, da skudepisoden skete, forklarer adm. direktør Kenneth Nørgaard.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs