”Meget voldsomme oplevelser”: Detailkæder tilbyder Field's-ansatte krisehjælp

Detailkæder som Bestseller, Babysam og Salling Group, der har butikker i Field’s, sætter efter søndagens skudepisode bl.a. ind med psykologhjælp til de ansatte. Også sikkerhedsprocedurer er i fokus. (Opdateret)
Ansatte og kunder i Field's mere end 100 butikker måtte flygte, da centeret søndag blev ramt af et skudangreb. | Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix
Ansatte og kunder i Field's mere end 100 butikker måtte flygte, da centeret søndag blev ramt af et skudangreb. | Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix

Skudepisoden, der ramte storcentret Field’s få timer før lukketid søndag eftermiddag og har kostet tre mennesker livet imens flere er sårede, får en række detailkoncerner med butikker i centret, til at tilbyde ansatte krisehjælp.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også