Kreditselskab runder 2.000 danske webshops og sænker fart på ekspansionen

Blandt de nye kunder er store detailvirksomheder som Matas, Babysam og Coolshop. Men på trods af milepælen har Anyday valgt at sætte tempoet ned for udvidelse til de nordiske lande. 
Jonas Overgaard er adm. direktør for Anyday, der arbejder i feltet "køb nu - betal senere" | Foto: Anyday - Pr
Jonas Overgaard er adm. direktør for Anyday, der arbejder i feltet "køb nu - betal senere" | Foto: Anyday - Pr

Det danske fintechselskab Anyday, der arbejder i feltet ”køb nu – betal senere”, har haft vækst på kundesiden i 2022, men højere omkostninger til at udvikle selskabets platform har sendt underskuddet ned.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også