Dansk bamsefabrik køber op i USA og vil femdoble omsætningen på fem år

Danske Nature Planet sætter yderligere skub på vækstplanerne på det amerikanske marked med det tredje opkøb på to år. Direktør vil ikke afvise nye opkøb, hvis den rette mulighed byder sig.
Søren Lund har stået i spidsen for Nature Planet siden 2019. Nu står han også i spidsen for bamsefabrikkens offensive vækststrategi. | Foto: Nature Planet/pr
Søren Lund har stået i spidsen for Nature Planet siden 2019. Nu står han også i spidsen for bamsefabrikkens offensive vækststrategi. | Foto: Nature Planet/pr

For tredje gang på to år køber den danske souvenirkoncern Nature Planet op i USA som et led i ambitionerne om at vokse markant på både det europæiske og det nye amerikanske marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også