Skokæde har tabt millioner i fire ud af fem år: "Mindre tilfredsstillende"

Paw Sko, der for få år siden foretog et generationsskifte, må igen se røde tal på bundlinjen i et år påvirket af lav forbrugertillid.
Paw Sko blev stiftet af Povl Wentzel i 1974. I dag står hans søn Jan Wentzel i spidsen for skokæden. (arkivfoto) | Foto: Gregers Tycho
Paw Sko blev stiftet af Povl Wentzel i 1974. I dag står hans søn Jan Wentzel i spidsen for skokæden. (arkivfoto) | Foto: Gregers Tycho

Den familieejede skokæde Paw Sko, der slår sig op på at sælge sko til hele familien, har efter eget udsagn været påvirket væsentligt af en manglende tilbageholdenhed fra forbrugerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også