Per Bank: "Det største pres på Ecco kommer fra virksomhederne"
FOLKEMØDE: Sallings stormagasiner har ikke solgt ét par Ecco-sko eller én Carlsberg-dåseøl færre trods begge virksomheders fortsatte aktivitet i Rusland, siger den afgående Salling Group-topchef.
Der var lagt op til topchef-træf i Dansk Erhvervs telt på Bornholm, da Mette Østergaard, chefredaktør på Berlingske, var moderator for en paneldebat med topchefer fra fire af landets største virksomheder.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
E-handelsdirektør: "Vi er på vej mod en konsolidering"
For abonnenter