Netto har valgt klimamærke: "Skal være så simpelt som muligt"

FOLKEMØDE: Netto lancerer som de første klimamærket på deres varer i butikken i Allerød og følger ekspertgruppens anbefaling om et skalamærke i modsætning til Best-in-class mærket.
Martin Hasgard, kommerciel direktør i Netto, fortæller, at man med skalamodellen i Allinge vil vise, at man "godt kan komme videre med en klimamærkning allerede nu." | Foto: Jens Valbjørn Stavnsbjerg
Martin Hasgard, kommerciel direktør i Netto, fortæller, at man med skalamodellen i Allinge vil vise, at man "godt kan komme videre med en klimamærkning allerede nu." | Foto: Jens Valbjørn Stavnsbjerg

Netto i Allinge tager hul på den ene af de to versioner af klimamærket, der var i spil for fremtidens klimabevidste forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også