Modebrand skifter ud i ejerkredsen og træder på bremsen på ekspansionen
”Lige nu koncentrerer vi os om de lande, vi har gang i, og så må vi se, hvad det ender ud i,” lyder det fra adm. direktør i A-View, der har hentet nye stærke kræfter ind i selskabet.
![Jan Lehrmann (t.v.) investerede i 2021 1 mio. kr. for 12 pct. af Jakob Bording Andersens (t.h.) aarhusianske modevirksomhed A-View. I dag ejer han 22 pct. I midten ses marketingansvarlig Sarah Kolster Josephsen, der sidenhen er skiftet til Rains. | Foto: A-View/Pr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/15509978/5byiv4/ALTERNATES/schema-16_9/fbc4e0a0-9df1-4996-8fd9-9309afcb5fe5.jpg)
Den aarhusianske modevirksomhed A-View forbereder sig på en konsolidering og styrker organisationen for at stå stærkere i en udfordrende tid.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ungt modebrand får ny medejer
For abonnenter