The Army Painter solgt for trecifret millionbeløb – nu skal ny salgskanal boostes
Efter salget af 60 pct. af virksomheden til kapitalfonden Catacap vil The Army Painter opdyrke en tredje søjle i salget, siger direktør, der tror på fortsat høj vækst. ”Makroøkonomiske faktorer gør ikke den store forskel i en snæver nichebranche som vores.”
![Bo Mørch Penstoft slipper på sigt tøjlerne som adm. direktør for at blive kreativ direktør efter salget til Catacap | Foto: Joachim Ladefoged/JPA](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14609100/e2dv2h/ALTERNATES/schema-16_9/doc7npni6pdzp3hh760bze.jpg)
Godt fem måneder efter tanken om ”at finde investorer” blev luftet i et interview til DetailWatch, er overvejelsen blevet en trecifret millionhandel for jyske The Army Painter.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.