The Army Painter solgt for trecifret millionbeløb – nu skal ny salgskanal boostes

Efter salget af 60 pct. af virksomheden til kapitalfonden Catacap vil The Army Painter opdyrke en tredje søjle i salget, siger direktør, der tror på fortsat høj vækst. ”Makroøkonomiske faktorer gør ikke den store forskel i en snæver nichebranche som vores.”
Bo Mørch Penstoft slipper på sigt tøjlerne som adm. direktør for at blive kreativ direktør efter salget til Catacap | Foto: Joachim Ladefoged/JPA
Bo Mørch Penstoft slipper på sigt tøjlerne som adm. direktør for at blive kreativ direktør efter salget til Catacap | Foto: Joachim Ladefoged/JPA

Godt fem måneder efter tanken om ”at finde investorer” blev luftet i et interview til DetailWatch, er overvejelsen blevet en trecifret millionhandel for jyske The Army Painter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også