DetailWatch

The Army Painter solgt for trecifret millionbeløb – nu skal ny salgskanal boostes

Efter salget af 60 pct. af virksomheden til kapitalfonden Catacap vil The Army Painter opdyrke en tredje søjle i salget, siger direktør, der tror på fortsat høj vækst. ”Makroøkonomiske faktorer gør ikke den store forskel i en snæver nichebranche som vores.”

Bo Mørch Penstoft slipper på sigt tøjlerne som adm. direktør for at blive kreativ direktør efter salget til Catacap | Foto: Joachim Ladefoged/JPA

Godt fem måneder efter tanken om ”at finde investorer” blev luftet i et interview til DetailWatch, er overvejelsen blevet en trecifret millionhandel for jyske The Army Painter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede