DetailWatch

Sneakersbrand når 100 mio. i omsætning og går efter større bid af globalt marked

Woden ”skyder ikke med spredehagl”, når de går ind i et nyt land. Klart fokus og ”jysk snusfornuft” har givet det aarhusianske sneakersmærke medvind på et globalt milliardmarked, fortæller stifter.

Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH

For Carsten Holm, stifter af det aarhusianske sneakersmærke Woden, har der ikke været langt fra det ene skridt i karrieren til det næste. Selv på en dag med vindstød på op til 19 meter i sekundet er der ikke mange skridt fra Wodens lokaler til hans forhenværende arbejdsgiver Hummels hovedkvarter på Aarhus Havn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

IC Group har kurs mod afvikling mens modebrands kører videre i premium-koncept

Modeiværksætter og -milliardær Niels Martinsens livsværk IC Group er i dag blot et levn fra tiden som børsnoteret virksomhed og skal med tiden nedlægges som led i strategiskifte, fortæller Christoffer Martinsen-Kønigsfeldt, ny bestyrelsesformand for koncernens resterende to modebrands Tiger of Sweden og By Malene Birger.

Læs også

Relaterede