Sneakersbrand når 100 mio. i omsætning og går efter større bid af globalt marked

Woden ”skyder ikke med spredehagl”, når de går ind i et nyt land. Klart fokus og ”jysk snusfornuft” har givet det aarhusianske sneakersmærke medvind på et globalt milliardmarked, fortæller stifter.
Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH
Carsten Holm stiftede skomærket Woden i 2013 og trækker på erfaring fra Ecco, Hummel og Bestseller. | Foto: Marie Ravn/ERH

For Carsten Holm, stifter af det aarhusianske sneakersmærke Woden, har der ikke været langt fra det ene skridt i karrieren til det næste. Selv på en dag med vindstød på op til 19 meter i sekundet er der ikke mange skridt fra Wodens lokaler til hans forhenværende arbejdsgiver Hummels hovedkvarter på Aarhus Havn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også