Coolshop-profil om opkøb i krisetid: "Vi bliver kontaktet af flere end nogensinde før"
2022 blev ifølge medejer Jacob Risgaard ”et konsolideringsår” for Coolshop. Men selvom krisen også kradser, giver de svære tider også et gunstigt marked for opkøb.
![Jacob Risgaard startede for alvor sit store forretningseventyr, da han købte sig ind i Coolshop tidligt i forløbet. I dag er han foruden at være koncernens ansigt udadtil også kendt som serieinvestor i DR's program 'Løvens Hule'. | Foto: Aleksander Klug](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14523700.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nbvfvh6nm1qhfvb1g7.jpg)
Udefra set lignede regnskabsåret 2021/22, som Coolshop tirsdag offentliggjorde, endnu et rekordregnskab på stort set alle fronter med en mærkbart forhøjet omsætning og overskud.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.