Coolshop-profil om opkøb i krisetid: "Vi bliver kontaktet af flere end nogensinde før"

2022 blev ifølge medejer Jacob Risgaard ”et konsolideringsår” for Coolshop. Men selvom krisen også kradser, giver de svære tider også et gunstigt marked for opkøb.
Jacob Risgaard startede for alvor sit store forretningseventyr, da han købte sig ind i Coolshop tidligt i forløbet. I dag er han foruden at være koncernens ansigt udadtil også kendt som serieinvestor i DR's program 'Løvens Hule'. | Foto: Aleksander Klug
Jacob Risgaard startede for alvor sit store forretningseventyr, da han købte sig ind i Coolshop tidligt i forløbet. I dag er han foruden at være koncernens ansigt udadtil også kendt som serieinvestor i DR's program 'Løvens Hule'. | Foto: Aleksander Klug

Udefra set lignede regnskabsåret 2021/22, som Coolshop tirsdag offentliggjorde, endnu et rekordregnskab på stort set alle fronter med en mærkbart forhøjet omsætning og overskud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også