Skechers fastholder skandinavisk offensiv i usikkert økonomisk klima

Sports Connection, der forhandler Skechers-sko i Skandinavien, Finland og Tyskland, fortsætter med at øge antallet af fysiske butikker trods inflation og lav forbrugertillid. ”Fysisk butikshandel er en strategi, vi tror på,” siger direktør.
Peter Jørgensen er ejer og adm. direktør i Sports Connection, der sælger det amerikanske skomærke Skechers i Danmark og i dag har 27 butikker i Danmark. | Foto: Sports Connection/Pr
Peter Jørgensen er ejer og adm. direktør i Sports Connection, der sælger det amerikanske skomærke Skechers i Danmark og i dag har 27 butikker i Danmark. | Foto: Sports Connection/Pr

Forbrugerne er i den grad vendt tilbage til den fysiske butikshandel post-corona, og det kan mærkes i Sports Connection, der står for salget af Skechers i primært Skandinavien og Finland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også