Skechers fastholder skandinavisk offensiv i usikkert økonomisk klima
Sports Connection, der forhandler Skechers-sko i Skandinavien, Finland og Tyskland, fortsætter med at øge antallet af fysiske butikker trods inflation og lav forbrugertillid. ”Fysisk butikshandel er en strategi, vi tror på,” siger direktør.
![Peter Jørgensen er ejer og adm. direktør i Sports Connection, der sælger det amerikanske skomærke Skechers i Danmark og i dag har 27 butikker i Danmark. | Foto: Sports Connection/Pr](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14445240/9kfhx6/ALTERNATES/schema-16_9/doc7my1cxjmi7t1m0s0u1hi.jpg)
Forbrugerne er i den grad vendt tilbage til den fysiske butikshandel post-corona, og det kan mærkes i Sports Connection, der står for salget af Skechers i primært Skandinavien og Finland.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Skechers sætter skub i ekspansionsplaner i Norden
For abonnenter