Supermarkeder bliver fanget i tilbud uden førpriser

Otte supermarkedskæder møder i B.T. kritik for i diverse kampagner at reklamere med varer til ”super priser”, uden at førpriser bliver nævnt.
Foto: Skærmbillede af Kvickly og Superbrugsens tilbudsavis.
Foto: Skærmbillede af Kvickly og Superbrugsens tilbudsavis.

Superbrugsen, Kvickly, Meny, Lidl, Rema 1000, Aldi, Føtex og Netto bliver i B.T. kritiseret for at reklamere med varer til ”spot pris”, ”skarp pris” og ”super priser” uden at angive, hvad de kostede, inden de fik disse mærkater.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også