"Krigen i Ukraine har lagt et markant og alvorligt pres på den danske detailbranche"

SOMMERSTATUS: Philip Filipsen, der er topchef hos Freetrailer, råder nye detailstartups til at være ”100 procent forberedt på det værste.” Han peger på, at branchen har haft svære vilkår i første halvår af 2022.
Philip Filipsen er i dag adm. direktør i Freetrailer, hvor han har været ansat siden 2018. | Foto: Therese Hill
Philip Filipsen er i dag adm. direktør i Freetrailer, hvor han har været ansat siden 2018. | Foto: Therese Hill
AF REDAKTIONEN

[fakta]

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også