Britisk vagthund fjerner Adidas-reklame på grund af nøgenhed
I en reklame for en ny sports-BH viste Adidas UK billeder af bare bryster. Men det måtte de ikke ifølge britisk vagthund.
![Adidas har fået den britiske forbrugerombudsmanden på nakken efter et reklamefremstød. | Foto: Thomas Peter/REUTERS / X90176](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14016003.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7kyo71wav1io9l8jnwh.jpg)
Den britiske udgave Forbrugerombudsmanden, The Advertising Standards Agency, har vurderet to Twitter-opslag og en plakat fra Adidas og fundet dem over stregen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Landsdækkende dansk e-cigaret-kæde skifter navn
For abonnenter